Плекс продуктите и Как да се ориентираме в това „море“ от заблуди че всички работят като Аплекчър но са по евтини.

Аплекчър

Плекс продуктите едните работят другите са просто евтини изборът който взима фризьора е добре да е информиран!

Аплекчър единственият работещ плекс продукт

Аплекчър е единствен продукт който възстановява дисулфидните връзки в косъма и предпазва съществуващите по време на тежки химически процедури като изсветляването или боядисването. саплекчъъв може да изсвеетлите косата до бяло, не спира на жълто и не намалява силата на оксиданта!

Плекс ( Plex ) продуктите

станаха много модерни и все по-достъпни за повече фризьори и съответно за техните клиенти. Това обаче доведе до безброй видове, които се появиха на пазара. Почти всяка професионална марка за коса има свой аналог на вече наложил се с качество и популярност Плекс (‘Plex’) продукт. Какво обаче означава Плекс (‘Plex’) продукт и как фризьорът може да избере правилния такъв, отговарящ на неговите очаквания и тези на неговите клиенти.

Всички процедури по отношение на косата трябва да се основават на познанията на структурата на косъма. Косъмът се състои от корен и стъбло. Понеже разглеждаме продукт, който има отношение към стъблото на косъма, ще разкажем малко за него. Стъблото се състои от три слоя – кутикула, кортекс и медула. Кутикулата е обвивката, а медулата е сърцевината. Кортексът е между сърцевината и обвивката на косъма – в него се намират полипептидните вериги. Това са аминокиселини, подредени във верига. Полипептидните вериги са свързани посредством три вида връзки – водородни, солни и дисулфидни. Дисулфидните връзки са най-здрави. Разрушават се от химическа интервениция върху косата – боядисване, изсветляване, трайно химично изправяне или къдрене, както и от кератиново изправяне. Плекс (‘Plex’) продуктите изграждат вече разрушените и заздравяват съществуващите дисулфидни връзки.

Как става това?

– Посредством специфична патентована формула, която отвежда активните съставки в дисулфидните връзки. И тук е голамата загадка…..КОЙ ПЛЕКС работи ТОЧНО по този начин? Съществуват няколко фактора, които ще ви отговорят на този въпрос.

Цена. Първият индикатор е цената. Разработването на този метод на възстановяване на дисулфидните връзки е скъп процес. Патентоването на формулата също е скъпа услуга. Ниската цена на много Плекс (‘Plex’) продукти, които се предлагат на пазара, трябва да Ви накара да се усъмните в качеството им.

Популярността на продукта.

Тук ще отбележим, че става въпрос за популярността на продукта в световен мащаб. На българския пазар се появиха Плекс (‘Plex’) продукти, за които никой не е чувал в остналата част на света. Потърсете в различните социални мрежи и Интернет постранството информация за различните Плекс (‘Plex’) продукти извън България. Потърсете статии в чуждестранни издания. Няколко примера ще намерите по долу в линковете.

Известен френски блог за козметикаhttps://ouiglamblog.com/2016/06/08/olaplex-fibre-replex-screen-replex-aphlexior-tout-ce-qu-il-faut-savoir-sur-ces-nouveaux-soins-qui-ont-envahi-nos-salons/

Електронно списание за козметика за коса – http://www.meilleurcoiffeur.com/actualites/aphlexior-la-nouvelle-revolution-dans-la-coiffure-12583.html

Имайте предвид, че един продукт, който се е наложил на световния пазар, определено е с добро качество.

Довлните клиенти.

Plex продуктът, който ще изберете, е необходимо да има добра репутация сред клиентите. Трябва да бъде познат сред тях и те да са чували добри отзиви. Направете малко проучване сред Вашите клиенти. Изберете три имена на Плекс (‘Plex’) продукти и попитайте част от клиентите си какво знаят за тях. Това ще Ви даде отговор кой продукт да закупите. Този, който е най-добре познат сред Вашите клиенти, те ще го предпочитат. Този, за когото има най- положителни коментари, определено е с високо качество.

Ние от appros.bg с гордост предагаме няй-качествения и доказал се плекс продукт в Европа (произведен и разработен)

Когато избирате продукти за Вашето студио за красота, взимайте информирани решения. Качеството на продуктите, с които работите, определя и качеството на предлаганите от Вас услугит. Това от свая страна създава имидж. Не забравяйте, освен творци, Вие сте и мениджъри.

Креативен Екип на АпПрос