1О НАЧИНА ДА ВЪЗСТАНОВИШ КОСАТА СИ, ДОКАТО СПИШ

Случвало ли Ви се е да сте толкова уморени, че да си легнете с гримирано лице или неизмита коса?

Да, сънят е от съществено значение за нашето здраве и благополучие, това е и време, когато всичко се изключва и телата ни са в покой. Когато спим, ние сме склонни да забравяме за всички стресове в живота ни, включително прости, ежедневни задачи. Това обаче не означава, че трябва напълно да пренебрегнем здравето и външния вид на косата си. Косата е изградена от крехки кератинови нишки, които може да бъдат изложени на увреждане, докато спим. Нашите специалисти ви дават 10 съвета как да се гришим за косата докато спим.

1.РАЗРЕСВАЙТЕ КОСАТА СИ ПРЕДИ ЛЯГАНЕ

 Преди лягане е важно косата ви да е внимателно разресана и да няма заплитания или възли. Ако косата ви е дълга винаги използвайте качествена четка за коса, това ще улсени разресването и няма да увреди косъма. Добре разресаната коса е предпазена от заплитане по време на сън. По средством разресването на косата се разпределя равномерно естествената мазнина от скалпа по дължината.

2.СПЛЕТЕТЕ КОСАТА СИ НА ПЛИТКИ

 Сплитането на косата ви в свободни плитки не само ще запази косата ви защитена, докато спите, но ще ви улесни да оформяте косата си сутрин, тъй като ще се събудите с вълни без усилие и топлина. За най-добри резултати препоръчваме да нанесете равномерно хидратиращ продукт, като масло от макадамия или друго ядково масло, за да създадете перфектни гладки и лъскави вълни.

3. НОСЕТЕ ШАПКА ЗА СПАНЕ

Носенето на шапка за спане, докато спите, като копринен шал или кърпа за глава, ще предпази косата ви от лицето и ще предпази косата ви от накъсване и косопад, които могат да възникнат при триене между косата и възглавницата. Доказано е също, че коприната е изключително полезна за косата, тъй като поддържа естествените масла в косъма, които са основни за здравето и растежа на косата.

4.НАНЕСЕТЕ СУХ ШАМПОАН

Нанасянето на сух шампоан върху скалпа преди лягане ще запази косата ви защитена и ще почисти косата ви, докато спите. Сухият шампоан ще събере естествените мазнини и потта на косата ви, които се отделят през нощта, за да можете да се събудите с освежена и чиста коса на сутринта.

5. СПЕТЕ ВЪРХУ САТЕНЕНА ИЛИ КОПРИНЕНА КАЛЪФКА ЗА ВЪЗГЛАВНИЦА

Спането върху сатенена или копринена калъфка за възглавница е по-ефективен и защитен начин да сте сигурни, че косата ви няма да се повреди, докато спите. Доказано е, че коприната уврежда косата по-малко от всеки друг материал, тъй като нейната гладка повърхност не се изтрива и не дърпа косата, докато спите, и запазва естествените мазнини на косата. Запазването на естествените масла в косата е от решаващо значение за поддържане на здравето и външния вид на косата и засилва растежа на косата

6. СЪБИРАЙТЕ КОСАТА СИ НА КОК

Специален съвет за всички къдрокоси дами, за които разресването на косата преди сън НЕ е препоръчително. Сложтете по дължината хидратиращ продукт или натурлно масло и приберете косата си в мек кок. Това ще защити косата ви от заплитане и ще запази къдриците ви меки и подредени на сутринта в същото време ще подхранете косата си.

7. НАНЕСЕТЕ ДЪЛБОКО ПОДХРАНВАЩА  МАСКА

Веднъж седмично нанасянето на дълбоко подхранваща маска върху косата ви преди лягане, ще осигури допълнително въстановяване и ще коригира несъвършенствата косата ви. Използвайте любимата си маска или балсам смесете го с подсилваща ампула или серум за коса, нанаесете по дължината на косата, оставете за цяла нощ. На сутринта е необходимо да измиете косата си, планирайте кой ден от седмицата ще ви е най-удобно да приложите тази бърз възстановящ тирк.  

8. НЕ ЗАСПИВАЙТЕ С МОКРА КОСА

Косата е най-крехка, докато е мокра, и заспиването с мокра коса може да накара косата да се накъса. Триенето, причинено от материята на вашето спално бельо и мократа ви коса, може да причини допълнителни щети и нежелано нараняване на косата ви. Отново повтаряме, избягвайте на всяка цена да спите с мокра коса.

9. МАСАЖИРАЙТЕ СКАЛПА СИ

Масажирането на скалпа и уверяването, че скалпът ви е стимулиран преди лягане, е от съществено значение за насърчаване на растежа на косата и насърчаване на кръвообращението в космения фоликул, което подобрява растежа на косата и блясъка. Препоръчваме да използвате лосиони насочени към различните проблеми по скалпа /косопад, пърход, чувствителен скалп/, в зависимост от вашите нужди.

10. ИЗПОЛЗВАЙТЕ КОПРИНЕНИ СКРЪНЧИТА ВЧЕСТО ОБИКНОВЕННИ ЛАСТИЦИ ЗА КОСА

Гумените ластици наравянат косата и могат да причинят щети, докато спите, но тъканите или копринените скрънчи за коса са по-нежни към косата. Те задържат достатъчно здраво косата ви, но без да я скубят или нараняват повърхностия слой на косъма. На пазара има много различини скрънчита, а креативните дами могат сами да си направят.

Като цяло, дори когато спим, е важно да се грижим за косата си. Ние от ApPros знаем важната роля, която косата играе в живота на всяка дама, и знаем какво е необходимо, за да постигнем по-дълга и по-здрава коса.

Още съвети от нашите професионалисти може да прочете в нашия блог.

Меню